Najlepsi z Hondy
Data publikacji: 2009-10-15
Fachowe doradztwo, pełni pasji sprzedawcy i wzmagające apetyt jazdy próbne to wizytówka salonów Hondy w Polsce. Toruński diler okazał się wśród nich najlepszy.
Dziennikarze miesięcznika motoryzacyjnego "Auto Moto" przeprowadzili we wrześniu badania jakości obsługi Klientów w salonach Hondy. Pod lupę wybrano sześć autoryzowanych stacji: w Katowicach, Poznaniu, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu, Gdyni oraz Krakowie. Ankieterzy badali otoczenie salonu, jego wygląd oraz przestronność parkingu, sposób ekspozycji samochodów w salonie, dostępność do materiałów informacyjnych a także park samochodów testowych.
Szczególną uwagę "tajemniczy klienci" zwracali na obsługę - wiedzę sprzedawcy, jego zaangażowanie oraz sposób prezentacji wybranego modelu. Ważnym punktem w poznawaniu nowego samochodu jest jazda próbna. To kolejny etap testu i szansa na zdobycie punktów w badaniu. Jeśli dodatkowo sprzedawca zaoferował pozostawienie auta w rozliczeniu - ankieterzy z dumą dopisywali kolejne punkty.
Wyniki sprawdzianu polskich salonów Hondy można przeczytać w aktualnym wydaniu miesięcznika "Auto Moto". Do lektury zachęcamy tym bardziej, że toruński diler ma się czym pochwalić. Na 110 punktów możliwych do uzyskania, tajemniczy klient oceniający pracę sprzedawcy w Toruniu, przyznał ich 104. Tym samym toruńska stacja zajęła 1. miejsce w Polsce wśród badanych salonów Hondy.
- To dla nas bardzo ważny sukces - mówi Michał Wieliński, szef działu sprzedaży w SMH Honda Toruń. - Po raz pierwszy uczestniczyliśmy w badaniach przeprowadzanych przez prasę. I od razu pierwsze miejsce. Bardzo nas to cieszy i mamy nadzieję, że taka nagroda pomoże jeszcze lepiej spełniać oczekiwania naszych klientów.
W opinii badających, stacja Hondy przy ulicy Żółkiewskiego 32, wyróżniała się bardzo wysokim poziomem wiedzy i fachowości sprzedawcy. Maksymalną liczbę punktów przyznano również za jazdę próbną - propozycja padła już na początku wizyty, trasa była długa a sposób prezentacji auta w czasie jazdy bardzo ciekawy. Dodatkowo sprzedawca zachęcał do testowania różnych stylów jazdy. Do pełni szczęścia toruńskiemu salonowi zabrakło punktów w kategorii "oferta kredytowo-ubezpieczeniowa" oraz większej liczby miejsc parkingowych.
Nasza redakcja gratuluje wspaniałego wyniku i ma nadzieję, że panowie na salonach nie spoczną na laurach i dalej będą w tak wspaniały sposób promować markę Honda w naszym regionie.
Autor: Michał Jasiński
nobody napisał(a) dnia: 2009-10-30
A Pani Karolina gdzie??? sie pytam!!!
Nieznany napisał(a) dnia: 2009-10-20
Widać, że jak przystojni sprzedawcy to się wszystko kręci, szkoda ze i tak słabiej od Mitsubishi
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r.
O nas
|
Polityka prywatności
|
Reklama
|
Katalog firm
Nasze strony:
Modelmania
|
OtoModel
|
Magazyn RC AUTA